Czas czytania: 3 minuty

Naszą platformę pod swoją dociekliwą lupę wziął Szymon Negacz, konsultant i trener biznesu z SellWise.pl. Jak wypadliśmy? Zapraszamy do recenzji.

Szymon Negacz, doświadczony trener biznesu, ekspert w rozwijaniu sprzedaży i informatyk. Właściciel firmy doradczej SellWise.pl. Autor bloga o sprzedaży i zarządzaniu w firmach B2B, gdzie pisze o najnowszych technologiach i nie tylko. Nierzadko tworzy recenzje książek, czy narzędzi. Tworzy też pełne merytoryki rankingi.

Szymon doradza firmom jak cyfryzować sprzedaż i marketing w segmencie B2B. Ostatnio na swoim blogu opisywał eksperyment z Social Sellingiem.

Poznaliśmy się podczas jednej z konferencji, na której ze swoją prezentacją występował nasz CEO, Marcin Sokołowski. Szymon zaprosił nas do udziału w jego teście, którego efekty opisał w swojej recenzji. 

- Sama koncepcja jest świetna. Social Selling bazuje na ciekawym contencie, o który paradoksalnie jest dość ciężko. To najczęściej brak ciekawej treści, sprawia że pracownicy nie mają czego udostępniać lub o czym pisać. ShareeBee łączy marketing i sprzedaż w jednym, wspólnym środowisku, wyraźnie łącząc obie role.
twierdzi w swojej recenzji Szymon Negacz, SellWise.

„Narzędzie jest… ładne”

Szymon testował Sharebee przez ponad 2 tygodnie, podczas których regularnie korzystał z naszej platformy.

W swojej recenzji Szymon podkreślił, że narzędzie jest „nieprawdopodobnie instynktowne” oraz… po prostu ładne. Cieszy nas to szczególnie o tyle, że wiele godzin prac nad UX i UI zostało docenione.

To, oczywiście, nie wszystkie plusy, które Szymon znalazł w Sharebee. Nie obyło się też bez minusów, za które bardzo dziękujemy, ponieważ to feedback od użytkowników pomaga nam tworzyć najlepszą platformę do Social Sellingu i Employee Advocacy na polskim rynku.

Przeczytaj pełną recenzję na blogu SellWise

O Autorze
Sharebee
Sharebee
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Drukuj   E-mail