Skąd pomysł na Social Selling w innogy Polska?

Czas czytania: 7 minut

Jak wdrożyć program Social Selling w dużej organizacji? Czy handlowcy odejdą jak zaczną promować się na LinkedIn? I jakie efekty osiągnęło innogy Polska po 4 miesiącach działania programu w firmie? Zobaczcie video case study.

Jak rozruszać społeczność wokół CEO?

Czas czytania: 12 minut

Spotkaliście się z sytuacją, że ktoś rozpoczyna swoją działalność w mediach społecznościowych, publikuje pierwsze całkiem udane posty, a reakcja sieci jest znikoma? Jak sobie poradziliście w takiej sytuacji?

Jak być liderem – światowe trendy dla CEO na LinkedIn

Czas czytania: 7 minut

Jak zmienia się model zarządzania w dobie social mediów? Czy nowocześni liderzy firm wciąż opierają się o model piramidy w budowaniu zespołów w organizacji? Czego oczekują konsumenci od naszych marek i do czego potrzebne są w tym social media? Sprawdź.

Hejterzy i konkurencja - czego jeszcze CEO obawiają się na Linkedin?

Czas czytania: 12 minut

Co powstrzymuje prezesów przed prowadzeniem aktywnych działań na LinkedIn? Hejterzy? Konkurecja? Brak reakcji? W drugim odcinku z programu #ShowMeTheHoney, Marcin Sokołowski rozmawia z ekspertką od Personal Brandingu - Dr Natalią Wiechowski

Czy CEO powinien być aktywny na LinkedIn?

Czas czytania: 12 minut

Czy CEO powinien być aktywny na LinkedIn? Czy może to mieć wpływ na przychody firmy? Jak zmienia się model biznesowy w erze mediów społecznościowych? Zapraszamy na rozmowę Marcina Sokołowskiego z Dr. Natalią Wiechowski.

Sharebee to platforma, która pomaga zwiększać przychody oraz umożliwia docieranie marek do grupy docelowej na niespotykaną dotychczas skalę.

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas:

hello@sharebee.pl

Media Społecznościowe: