Jak zepsuć zdalne wystąpienie i stracić zaangażowanie słuchaczy na "home office"?

Jak zepsuć zdalne wystąpienie i stracić zaangażowanie słuchaczy na "home office"?

Czas czytania: 3 minuty

Jak robić prezentacje w formie online? W czasie LinkedIn Local Virtual, Kamil Kozieł, założyciel PrezART i niekwestionowany mistrz wystąpień publicznych podzielił się swoimi wskazówkami dotyczącymi udanych wystąpień w „trybie zdalnym”.

Potencjał Linkedin dla firmy z perspektywy CxO

Potencjał Linkedin dla firmy z perspektywy CxO

Czas czytania: 3 minuty

Czym jest dzisiaj LinkedIn? Czy LinkedIn fejsbuczeje? Jak dzielić się wiedzą i jakie treści tworzyć? Jak przyjmować feedback? Na te i inne pytania odpowiadali Anna Rulkiewicz (Prezeska Grupy LUX MED), Artur Wiza (Wiceprezes Asseco Polska) w czasie panelu dyskusyjnego prowadzonego przez Marcina Sokołowskiego z Sharebee.

Algorytm LinkedIn vs algorytm ludzkiego oka

Algorytm LinkedIn vs algorytm ludzkiego oka

Czas czytania: 3 minuty

Jak czytamy profile osobowe na LinkedIn? Na co zwracamy uwagę, kiedy scrollujemy nasz feed? Na te pytania w czasie swojej prezentacji na LinkedIn Local Virtual odpowiadał Marcin Banaszkiewicz.

Mit racjonalności w decyzjach B2B

Mit racjonalności w decyzjach B2B

Czas czytania: 3 minuty

Jak marketerzy i sprzedawcy mogą wpływać na decyzje zakupowe w branży B2B? Co się dzieje za zamkniętymi drzwiami w firmach naszych klientów? I jak komitety zakupowe wybierają najlepsze oferty? Na te pytania odpowiadał Łukasz Kosuniak w czasie drugiej edycji LinkedIn Local Virtual.

Marketing w branży przemysłowej

Marketing w branży przemysłowej

Czas czytania: 3 minuty

Jeśli zatrzymałeś się w latach 90. to czas na zmiany! - przekonywała Agnieszka Wnuk w czasie drugiej edycji LinkedIn Local Virtual.

Sprzedawca czy marketer – kogo zatrudnić?

Sprzedawca czy marketer – kogo zatrudnić?

Czas czytania: 3 minuty

Jakie są najbardziej popularne metody generowania leadów w branży B2B? Kogo powinieneś zatrudnić do swojego zespołu? Na te pytanie, w czasie drugiej edycji LinkedIn Local Virtual, odpowiadał Szymon Negacz.

Profil firmowy na LinkedIn – co robisz źle?

Profil firmowy na LinkedIn – co robisz źle?

Czas czytania: 3 minuty

Coraz więcej firm komunikuje się na LinkedIn. Jakie są najczęściej popełniane błędy na stronach firmowych w tym portalu? O tym w czasie drugiej edycji LinkedIn Local Virtual opowiadał Dagmara Pakulska.

Po co handlowcom social selling?

Po co handlowcom social selling?

Czas czytania: 3 minuty

Na to pytanie w czasie drugiej edycji LinkedIn Local Virtual, odpowiedź zdradzali Katarzyna Sitarska i Adam Kozłowski z Monday PR.

Przywództwo w social media - social media leadership

Przywództwo w social media - social media leadership

Czas czytania: 3 minuty

Z obserwacji ekspertów Hays Poland wynika, że niezwykle pozytywny wpływ na pracowników ma podtrzymywanie ducha zespołu i spójność, płynąca z komunikatów liderów i zarządzających. Jak powinien komunikować się lider w czasie kryzysu Covid-19? O tym na drugiej edycji LinkedIn Local Virtual opowiadał Kuba Sito.

Sharebee to platforma, która pomaga zwiększać przychody oraz umożliwia docieranie marek do grupy docelowej na niespotykaną dotychczas skalę.

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas:

hello@sharebee.pl

Media Społecznościowe: