Szymon Negacz: 10 narzędzi, które wystrzelą Twoją sprzedaż i marketing w przyszłość

Szymon Negacz: 10 narzędzi, które wystrzelą Twoją sprzedaż i marketing w przyszłość

Czas czytania: 37 minut

Szymon Negacz pokazuje narzędzia, które pomogą twoim pracownikom w procesie marketingu i sprzedaży. Jak skrócić czas pracy? Jak korzystać z narzędzi, aby zmaksymalizować efekty dla twojej firmy?

Weronika Drzewińska: Jak zrekrutować programistę, nie tylko na LinkedIn?

Weronika Drzewińska: Jak zrekrutować programistę, nie tylko na LinkedIn?

Czas czytania: 28 minut

Weronika Drzewińska przedstawia koncept EVP. W jaki sposób może wam pomóc przy rekrutacji programistów w waszej firmie? Przeczytaj artykuł i zobacz wystąpienie. 
 

Maja Gojtowska: ABC, a właściwie cały alfabet rekrutacji na LinkedIn

Maja Gojtowska: ABC, a właściwie cały alfabet rekrutacji na LinkedIn

Czas czytania: 25 minut

Jak napisać skuteczne oferty pracy, na które odpowie nam wielu kandydatów? O tym w czasie 4 edycji #LinkedInLocalVirtual opowiadała Maja Gojtowska. Przeczytaj artykuł i zobacz wystąpienie.

Jak nie zrobić wideozakalca. Przepis na firmowe wideo w social media

Jak nie zrobić wideozakalca. Przepis na firmowe wideo w social media

Czas czytania: 24 minuty

Występuje: Karol Stróż, COO Sharebee

Jak zbudować strategie komunikacji na LinkedInie?

Jak zbudować strategie komunikacji na LinkedInie?

Czas czytania: 25 minut

Występuje: Adrian Gamoń, Konsultant i Streteg Social Media.

Company Page - jak nie schrzanić tematu?

Company Page - jak nie schrzanić tematu?

Czas czytania: 30 minut

Występuje: Dagmara Pakulska, Konsultant i Strateg Social Media.

Sprzedaż zdalna a sprzedaż na żywo – jak to robić dobrze?

Sprzedaż zdalna a sprzedaż na żywo – jak to robić dobrze?

Czas czytania: 25 minut

Występuje: Szymon Negacz, Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise

Co handlowiec powinien wiedzieć o marketingu?

Co handlowiec powinien wiedzieć o marketingu?

Czas czytania: 25 minut

Występuje: Łukasz Kosuniak, CEO GrowConsulting

Skalowanie działań Social Selling na pół świata

Skalowanie działań Social Selling na pół świata

Czas czytania: 25 minut

Występuje: Grzegorz Piwowar, Head of Digital Marketing, Advantech Europe.

Sharebee to platforma, która pomaga zwiększać przychody oraz umożliwia docieranie marek do grupy docelowej na niespotykaną dotychczas skalę.

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas:

hello@sharebee.pl

Media Społecznościowe: